Word of mouth este cea mai veche si cea mai onesta forma de publicitate, aducand numeroase beneficii companiilor care reusesc sa activeze o masa critica de fani. Cu expansiunea internetului, word of mouth este sustinuta de puterea web si permite oricarei companii cu resurse limitate atingerea unor obiective clare de marketing si PR.

Tuturor ne place sa vorbim despre lucruri care ne plac sau care nu ne plac. Atunci cand ne place foarte mult de ceva, de cele mai multe ori recomandam prietenilor si cunostintelor noastre acel lucru.

Adu-ti aminte cum a fost ultima data cand ai vorbit cu prietenii tai despre o masina nou lansata, o noua carte sau o noua bautura care ti-a placut foarte mult. Entuziasmul tau era la cote maxime si nu te-ai mai fi oprit din a discuta despre noua ta pasiune. Word-of-mouth functioneaza numai cu produse si servicii de calitate pentru ca recomandam ceva doar atunci cand suntem foarte convinsi de valoarea acelui produs sau serviciu.

Stiai ca 84% dintre oameni au incredere in recomandarile venite din partea prietenilor si a familiei? Stiai ca 68% dintre oameni au incredere in recenziile online ale produselor? (Nielsen – Global trust in advertising and brand messages – 2013)

Aici intervenim noi.

Ajutam companiile sa gaseasca lideri de opinie in comunitatile si sa obtina un feedback concret, coerent si intr-un timp scurt din partea consumatorilor sau a potentialilor clienti pe baza testarii produselor oferite acestora.

Esti lider de opinie in grupul tau de prieteni? Participa la campanii de Word of mouth si fa-ti vocea auzita de catre companii.

  • Ajuti companiile sa-si imbunatateasca produsele astfel incat acestea sa se potriveasca mai bine necesitatilor tale.
  • Ai rolul de formator de „gusturi”, influentand modul in care arata, se simt sau functioneaza produsele noi, indiferent daca este vorba de reviste, site-uri, emisiuni TV sau FMCG.
  • Ai influenta strategia brandurilor spunand ceea ce te astepti de la brandurile tale preferate.
  • Ai putea testa concepte inovative de produse sau servicii inainte de fi lansate pe piata.
  • Vei putea elimina reclamele care nu te atrag sau care te enerveaza, inainte de a le vedea implementate. Ofera-ti o sansa pentru un advertising mai curat si convinge companiile sa renunte la cele care nu-ti plac sau care te plictisesc.